Τον Οκτώβριο του 2015 ολοκληρώθηκε και παρουσιάστηκε σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στο Δήμο Βόλβης μια μεγάλη έρευνα αγοράς σχετικά με τον τουρισμό στο Δήμο. Αξιοποιώντας αυτήν την έρευνα αγοράς και σε συνδυασμό με τις συνεντεύξεις με τοπικούς φορείς και επαγγελματίες του Τουρισμού και όχι μόνο, προέκυψε ο επιχειρηματικος καμβάς για την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου.
Η Touch, σε συνεργασία με την εταιρεία “To the Point”, εκπόνησε τη μελέτη και το Business Concept για την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου. Τέθηκαν στόχοι και διατυπώθηκαν ρεαλιστικές και τεκημριωμένες προτάσεις για την ανάδειξη του Δήμου Βόλβης ως έναν ολοκληρωμένο τουριστικό προορισμό. Ταυτόχρονα, διαμορφώθηκε ολοκληρωμένο διαφημιστικό πλάνο, σε ποικίλα μέσα και παρουσιάστηκαν προτάσεις για συγκεκριμένες δράσεις τις οποίες θα πρέπει να υλοποιήσει ο Δήμος.
Για το εκτενέστατο αυτό Business Concept απαιτήθηκαν μήνες εργασίας, έρευνας και καταγραφής ιδεών και προτάσεων